Aroma Touch massage

Aroma Touch Technique

De AromaTouch Techniek is een ontspannen massage in combinatie met 8 gecertificeerde pure essentiële oliën van dōTERRA, die door middel van lichte massage worden aangebracht op de rug, nek, hoofd en voeten. Ik ben hiervoor een gecertificeerd therapeut. Het doel van de behandeling is om het zenuwstelsel te helpen het lichaam in evenwicht te brengen.

• Doorbloeding en het zelf zelfherstellend vermogen worden gestimuleerd
  • Geeft balans aan lichaam en geest
  • Stap 1: Verlaagt het cortisol (stress) niveau
  • Stap 2: Versterkt het immuunsysteem
  • Stap 3: Vermindert ontstekingsprocessen in het lichaam
  • Stap 4: Homeostase (het verbeteren van de communicatie tussen weefsel en organen via het zenuwstelsel)

Een AromaTouch behandeling duurt ongeveer 45 minuten en bestaat uit vier stappen. Bij elke stap worden 2 verschillende essentiële oliën gebruikt, elk met een specifieke werking:

Eerste stap: Stress
Balance: Deze mix van 4 oliën creëert een goed gevoel, is kalmerend, ontspannend en zorgt voor verbinding.
Lavendel: Deze olie is ontspannend, verzachtend & helend voor de huid, vermindert angst en helpt bij allergieën.

Tweede stap: Afweersysteem
Melaleuca: Deze olie, ook wel bekend als "tea tree", werkt sterk tegen bacteriën, schimmels en parasieten.
On Guard: Deze mix van 5 oliën werkt desinfecterend en ondersteunt het immuunsysteem.

Derde stap: Ontstekingen
Aromatouch: Deze mix van 4 oliën verzacht de huid en verbetert de doorbloeding van de huid.
Deep Blue: Deze mix van 6 oliën geeft ontspanning bij pijnlijke spieren en gewrichten en werkt ontstekingsremmend.

Vierde stap: Homeostase (balans zenuwstelsel)
Wild Orange: Deze olie ondersteunt het afweersysteem, werkt stemming verhogend en helpt bij stress gerelateerde angsten.
Peppermint: Deze olie is verfrissend, geeft energie, ondersteunt het spijsverteringssysteem, ontspant de huid en is temperatuur verlagend.

De essentiële oliën van dōTERRA zijn therapeutisch, geheel puur, zonder chemische toevoegingen en 100% natuurlijk.

Prijs:

45 minuten, achterkant van het lichaam: rug, nek, hoofd/haar en voeten € 55,00

60 minuten, achterkant van het lichaam; rug, nek, hoofd/haar, voeten en benen € 65,00

Maak een gratis website.